• Bedrijf? Bestel op rekening
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • Op werkdagen voor 17:00 besteld  vandaag verzonden
  • Voor professionals

Retourproces

Niet goed - geld terug garantie

Wij leveren de beste schuur- en slijpmiddelen tegen scherpe prijzen.
Heeft u onverhoopt een verkeerd product besteld of bent u niet tevreden?
Voor al uw aankopen bij SlijpExpert geldt een wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat direct in na ontvangst van het product. Controleer uw geleverde artikel(en) direct bij binnenkomst op verpakkingsschade, verzendschade of andere schade en meld dit binnen 48 uur na ontvangst via info@slijpexpert.nl.
Maatwerk schuurbanden en specifieke voor u bestelde artikelen buiten ons standaard assortiment nemen wij niet retour.

U kunt bij Slijpexpert artikelen binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren volgens de volgende voorwaarden.

  • U meldt uw retour binnen 14 dagen via info@slijpexpert.nl.
  • De artikelen zijn ongebruikt, onbeschadigd en verpakt in originele verpakking.

Indien door ons een fout is gemaakt in de levering van het artikel of het artikel voldoet niet aan de beschrijving, nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening en ontvangt u na uw retourmelding van ons een retourlabel zodat u het artikel kosteloos kunt retourneren.

Indien het artikel niet aan uw verwachting voldoet, u een foutief artikel heeft besteld of om andere reden af wilt zien van de aankoop, dient u de retourverzendkosten zelf te voldoen.

Retourmelding

Voor uw retourmelding stuurt u een e-mail naar info@slijpexpert.nl.

Vermeld in deze e-mail de volgende gegevens:

  • Debiteurnummer en naam.
  • Order- of factuurnummer.
  • Artikelnummer en aantal.
  • Reden voor retour.
  • Foto’s van eventuele gebreken.
  • IBAN rekeningnummer voor terugbetaling.

U ontvangt van ons binnen 3 werkdagen een reactie op uw e-mail met instructies voor het retourneren van de artikelen.

Verzending met retourlabel

Bij foutieve levering door ons of afwijkingen van het artikel van de productomschrijving nemen wij de retourverzendkosten voor onze rekening. Nadat wij uw retourmelding hebben ontvangen, ontvangt u een GLS verzendcode zodat u het artikel kosteloos via een GLS parcelshop kunt verzenden.

  • Indien u niet beschikt over een printer, kunt u onze adresgegevens en de unieke GLS verzendcode op uw pakket schijven.
  • Verpak het te retourneren artikel zorgvuldig. U blijft verantwoordelijk voor het artikel tot het bij ons is afgeleverd.
  • Voeg de (kopie) pakbon toe aan uw retourbestelling zodat wij over uw gegevens beschikken.
  • Verwijder eventuele oude verzendlabels van de verpakking en voorzie de doos van het nieuwe verzendlabel.
  • Bied uw pakket aan bij een GLS parcelshop en bewaar uw verzendbewijs.

Verzending zonder retourlabel

Indien u afziet van uw aankoop omdat het niet aan uw verwachtingen voldoet of u een foutieve bestelling heeft gedaan, kunt u het artikel op eigen kosten retourneren.

  • Meld uw retour bij ons aan via info@Slijpexpert.nl.
  • Verpak het te retourneren artikel zorgvuldig. U blijft verantwoordelijk voor het artikel tot het bij ons is afgeleverd.
  • Voeg de (kopie) pakbon toe aan uw retourbestelling zodat wij over uw gegevens beschikken.
  • Verwijder eventuele oude verzendlabels van de verpakking en voorzie de doos van een duidelijk adreslabel met onze adresgegevens en uw gegevens als afzender.
  • Bied uw pakket aan bij een verzender naar keuze en bewaar uw verzendbewijs of breng het artikel terug naar onze vestiging in Eerbeek.

Retouradres

Slijpexpert

Kollergang 3

6961 LZ Eerbeek

Voor en door SlijpExperts

Hulp nodig? Neem direct contact met ons op. U kunt ons op verschillende manieren bereiken.

Ons team

Gerko Wiemer Technisch advies en verkoop

Teun Holdijk Technisch advies en verkoop

Jeroen Arentsen Technisch advies en verkoop

Niels van Asselt Technisch advies en verkoop

Samantha van Linden Orderstatus en levertijden

Agmedt Engelhardt Machinereparaties

Ingeborg Miggelenbrink Financiële administratie


Ook interessant